I morgon kommer containern

Idag har det varit riktigt ruskväder. Först i morse var det regn och en rejäl blåst som senare under dagen har övergått till snöstorm. Känns faktiskt ganska kul och lite spännande eftersom det var ett tag sedan sist för vår del. Men Julia tyckte det var riktigt kallt när hon precis kom hem och fyllde badkaret och lade sig där för att tina upp.

I går var det premiär för en ny serie på SVT, om bortskämda barn som tillsammans ska bo i ett hus och få arbetsuppgifter, göra inköp och allt som här ett hushåll till. Jag såg inte programmet igår, men efter att ha diskuterat det med först mamma och sedan Marcus så var jag tvungen att gå in och titta på SVT play.

Ja, vad ska jag säga. För det första var det ju inte direkt barn utan flera av dem var ju faktiskt vuxna, ja i ålder i alla fall. Egentligen måste jag ju säga att jag inte i detta fallet kan skylla särskilt mycket på dessa odrägliga ungdomar, utan snarare deras föräldrar. Hur tänker de egentligen?

I morgon kommer vår container, yippiii! Som vi har längtat! Jag hoppas verkligen att det blir lite bättre väder eftersom vår ytterdörr kommer att stå öppen i princip hela dagen. Men vad gör det egentligen, snart kan vi ju gosa ner oss i riktiga sängar och en skön soffa.


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!

Sprang på din man inne på Åhlens. Roligt att träffa honom.

Ni får väl krypa ner i containern annars. Mysigt värre. Lycka till med all uppackning och att allt är med. KRAMAR :)

2010-11-09 @ 22:46:03
URL: http://[email protected]
Postat av: Nilla

Va härligt, alltid lika kul när containrar anländer, dock ganska jobbigt, var kom alla boxar ifrån??? Kram Nilla

2010-11-10 @ 02:01:48
URL: http://nillaberglie.blogspot.com/://

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0