Idag Batu Caves, Putrajaya och Melaka

I morse vaknade jag och hade ont i hela kroppen och en tappt nasa. Himla typiskt att jag skulle vara dalig just idag nar vi skulle pa en av de basta utflykterna jag vet. Namligen en tur till min favorit Melaka via Batu Caves och Putrajaya. Men for att inte stora stamningen med sjukgnall fran min sida sa fick Par den stora aran att sjalv guida sin bror med familj. Och jag fick just en rapport om att de har det bra.

Eftersom vi blev en bil kort sa bestamdes att Emelie och Julia ocksa fick vara hemma. Sa nu har de gjort klart lite forberedelser infor skolstarten pa mandag, och vi har ocksa tittat pa den andra Milleniumfilmen som vi fick igar fran mamma och pappa.

Nu ska jag sova lite sa att jag forhoppningsvis kan vara med i morgon nar vi ska besoka fagelparken, aka berg & dalbana i Times Square och avsluta med en god middag pa Tamarind Spring, en av vara favoriter nar det galler bra restauranger har i KL.

Och sjalvklart blir det fler bilder ocksa. For trott for det just nu.


Kommentarer
Postat av: Geccod

Usch då, krya på dig!

2010-01-09 @ 11:38:52
URL: http://Geccod.wordpress.com
Postat av: Marie

Krya på dig. Hoppas det inte är "svinet" som kommit till dig!!

2010-01-09 @ 15:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0