Nytt ar, nya tag

Nu har vi firat in det nya aret, 2010. Och ni ska veta att vi firat in det med dunder och brak. Vi har tillsammans med Pars bror Ulf och hans familj firat med en nyarsbuffe' som slar det mesta. har pa Penang i George Toewn har vi firat pa Eastern & Oriental Hotel. och egentligen kan bara bilder  visa hur bra vi haft det.


Har ar alla ungdomarna som ar klara att fira in det nya aret. Fran vanster
Mathilda, Jenny, Emelie. Langst fram Martin och Julia.


Har ar de lite aldre nyarsfirarna. Fran vanster Catrine, Ulf, Par och
jag sjalv. Jag ar sa nojd, for jag hade pa mig en nyinkopt tunika som
ar handsydd, och i verkligeheten glittrar den verkligen. Sedan har jag
varit hos frisoren och fatt en inrygg uppsatt.


Har ser ni min Emelie och hennes kusin Martin som har fatt en vacker
tuppkamm. Bada hade valdigt kul med ballongerna som de andades
in helium och pratade med Kallerost.


Har mumsar Par och Martin av den goda maten. Nar vi kom in till
matsalen fick alla en hatt att satta pa huvudet. Sjalv hade jag ju svinrygg
kunde inte satta pa ig hatten.


Har sitter Ulf och Catrine och njuter av all god mat och den underbara
stamningen. Matihilda har ocksa kul, at sa mycket sa hon fick byta
till ledigare klader.


Det var en fantastisk stamning med masor av manniskor fran nar och
fjarran. Alla samlade ocksa pa ballonger.


Och har suktar jag er med en del av maten. Jag borjar som alla barn
med det basta, desserterna. Och det har ar da bara en liten del av det
hela. Det var flera bord med bara eftreratter. Och dekorationerna ar
av hogsta klass.


Som ni ser, annu mer efterratter...mums!


Ett stort pepparkakshus fanns ocksa med pa huset.


Naturligtvis behovde vi rora pa oss ibland. Har ar Catrine i korridoren
pa detta otroligt charmiga brittiska kontinentala hotell.


Sedan var det bara att hugga in i maten igen. Och ni ska veta att det
var mangder av allt. Och nar jag sager mangder sa menar jag mangder.


Varmratter i oandlighet...


Till och med serverings och restaurangfolket hade lika kul som vi hade.



Jenny och Emelie firar med hattar och cool undehallning i form av
ett band som spelade massor av ABBA musik. Sjalklart var vi uppe
forst pa dansgolvet da.











Kommentarer
Postat av: Marita

Åh vad härligt det ser ut!

Väntar här på 2010,ca 4 minuter kvar!

KRAM & GOTT NYTT!

Marita med familj

2009-12-31 @ 23:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0