Vemod

Har precis kommit hem från cirkusen. Julia har tränat och jag har mest gått runt och stört alla som hade jobb att göra där. Det känns oerhört vemodigt och tråkigt att veta att vi snart ska skiljas och inte träffas så ofta som vi gör. Allra värst är det att skiljas från Olana, dessa artister som jag följt så länge. Jag tycker så mycket om allihopa, det är underbara tjejer och duktiga är dom också.


Här är Olana på Talang 2007, Tessan gömd bakom det svarta....gullungar:)

Nu på lördag ska jag åka på den sista scenshowen på länge. Vi ska till Karlstad och uppträda, det är inte Olana, men väl Shielas och en del sidonummer. Emelie och Elin kör Partär.

Och Shielas de har blivit riktigt duktiga, och jag vet att de kommer att utvecklas till en himla bra grupp om de får fortsätta ihop. Det är också helgulliga tjejer. Visar bilder efter lördag från scenshowen.

Idag har Pär ringt från KL och berättat om fantastiska våningar han tittat på. Jag är så nyfiken.....
Visar så fort vi bestämt oss.




Kommentarer
Postat av: Maria Lindstam

Kommer sakna er jättemycket när ni åker :( vem vet, kanske familjen hälsar på om något år eller så :) kram

2008-09-18 @ 15:42:15
Postat av: Eva Linder

Maria: Din mamma har lovat att ni ska komma och jag litar på henne:) Det måste ni, och vi får hålla kontakten via datorn. Kramar i massor:)

2008-09-18 @ 22:18:44
URL: http://evalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0