Så kommer tårarna...

Igår var det en helt fantastisk kväll, hela stora cirkusfamiljen var där, och det värmde otroligt mycket att så många på så kort varsel hade tid att komma. En kväll vi bevarar varmt i minnet.

Jag fick ett armband av designern Thomas Sabo som jag kommer att bära varje dag under dessa år, och när jag tittar på det kommer jag att tänka på mina fantastiskt underbara vänner.

Vi fick även en magnet med Norrköpings stolthet, spårvagnen,  och det ska vi sätta på kylskåpet och titta på det varje gång vi får hemlängtan. 

Väggalmanackan med Carl Larsson motiv ska vi också titta på ofta.

Precis nu har min kära mor och jag tittat klart på den DVD från Gränna som vi också fick som minne. Jag kan säga, att mina tårar strömmade i floder ner för kinderna när jag tittade på den.

Jag vet inte hur jag ska klara av att vara borta från den här härliga cirkusfamiljen som varit en så stor del av mitt liv de senaste tio åren. Jag älskar er alla så mycket.

Jag kommer att skriva mer snart och också lägga ut lite bilder. Men min älskade dotter har gömt kameran, så jag får vänta tills hon vaknar, och det kan ta tid det.

Nu ska jag umgås lite med mamma. Pär och pappa har åkt till Stockholm med båttrailern.

Ha det gott, så hörs vi snart! Kramar i massor:)


Kommentarer
Postat av: marie

Tack själv för en trevlig kväll. Vi har också lite kort. Skickar dem till dig sen./Kram

2008-10-18 @ 10:09:14
Postat av: lena

Förstår att tårarna föll,man har många runt omkring sig som är så goa på en:)Väntar med spänning på att få se lite bilder, kram lena.

2008-10-18 @ 11:36:37
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: marie

Nu har vi skickat lite kort till dig från partyt igår. Nu ska jag ta och baka en kaka....om jag orkar till i morgon. Vi ses i morgon på cirkusen

och ha en trevlig kväll med dina föräldrar./Marie

2008-10-18 @ 15:15:30
Postat av: lena

Hoppas allt är bra med dig:)Jag är snart på väg till Israel i tio dagar,skriver mera när jag kommer hem, kram lena.

2008-10-20 @ 13:16:48
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0