Nu är jag sååå trött..

I morse åkte vi och köpte röda och gröna post it lappar för att sätta på allt vi äger och har. Det var ett hästjobb kan jag säga. Allt som skulle med i flytten fick gröna lappar för OK att ta med, och det som ska magasineras eller slängas fick röda lappar för STOP, det härska vara kvar. Nu hoppas vi bara att flyttgubbarna förstår hur vi tänkte. Fast å andra sidan är jag hemma hela dagen och kan övervaka det hela.

Sedan har vi fyllt i en massa blanketter där vi skulle ange exempelvis allt elektroniskt som ska med eller alla serviser mm. Ja, det har varit fullt upp kan man säga. Så imorgon kväll kommer det att se lite annorlunda ut här hemma.

Men nu är jag så trött så att jag snart ska dyka rakt ner i sängen. Det ska bli himla skönt, zzzzzzzzzzzzzzz

Hösten är här, så vackert...

Kommentarer
Postat av: sara

hösten är underbar! :)

2008-10-03 @ 17:04:03
URL: http://saravicky.blogg.se/
Postat av: elisabet

Härligt att du hinner uppleva hösten innan ni flyttar!

2008-10-06 @ 15:29:04
URL: http://stenvreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0