Ingen dator ännu

Just nu känner jag mig lite handikappad. Datorn är fortfarande på service, hoppas att de ringer imorgon och meddelar att den går att hämta. Men å andra sidan kommer det nog att vara lite si och så de här sista dagarna med bloggandet. Men sedan lovar jag att det blir skriva av, massor av rapporter från det nya landet...

Annars är allt bra, jag känner mig riktigt upprymd, precis som jag gjort de sista dagarna.

I morgon kommer Linda och Emil hit och äter lunch, två väldigt duktiga cirkusartister. På kvällen ska vi nog förbi Pernilla och James och göra upp om EMO bilen som de ska köpa. Ganska roligt med den bilen, idag när vi var ute och körde så var det en bil som körde bredvid oss och fotade registreringsskylten. Jag hoppas inte familjen Cidh-Juarez-Eduart-Palm är rädda för uppmärksamhet, för det får man verkligen hela tiden med den här bilen. Den har nästan blivit lite av kändis här i Norrköping.

I helgen blir det även Vildmarkshotellet.

Må så gott, så hörs vi snart!


Kommentarer
Postat av: elisabet

Låter jobbigt att vara utan dator fast jag förstår att du har lite annat för dig än att hänga vid datorn nu sista tiden!

2008-11-01 @ 11:18:42
URL: http://stenvreten.blogg.se/
Postat av: lena

Vildmarkshotellet låter ju hur mysigt som helst:)

Hoppas allt är bra med er, kram lena.

2008-11-02 @ 19:11:14
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Maria Sandvall

Hej Eva!

Ni får ha det så skönt på vildmarkshotellet och en bra resa.

kramar Mia

2008-11-07 @ 11:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0