Gosedjur från Mikkis



I kväll bytte jag och Mikkis gosedjur med varandra. Jag fick en jättgullig, ni ska få se bild på den i morgon, batteriet var slut på kameran. Jag ska ha den i min säng i Kuala Lumpur och tänka på henne. Hon är en superhärlig och urtrevlig cirkusartist som opererade knät  för ett tag sedan och just nu kan hon inte träna så mycket och inte heller vara ute och ränna på nätterna:)

Tidigare på förmiddagen skjutsade jag och Pernilla Marcus och Dylan till Skavsta Flygplats där de skulle flyga till Holland på NICE, ett närverk för europeiska cirkusar. Jag tror att det kommer att bli både matnyttigt och trevligt. Första gången för Dylan, men Marcus har varit med förut ett par gånger. Han börjar bli en riktigt rutinerad ung man.

Annars har dagen främst bestått i att mejla och faxa över papper till olika instanser. Det är ganska mycket papper och det verkar aldrig ta slut.

Nu är det bara två helger kvar tills dess att vi flyger iväg, och vi är totalt uppbokade. Nu till helgen är det aktivitet både fredag och lördag. Fredagen är lite hemlig så jag kan inte skriva så mycket om den här. På lördag ska vi hem till Pärs chef på middag, trevligt, trevligt!

Nästa helg, alltså sista helgen, ska vi bo på Vildmarkshotellet med barnens farmor Birgit, farbror Ulf, faster Catrin, kusin Mathilda och kusin Martin. Vi ska fira farmor i förskott, hon fyller nämligen 80 år den 20 november.  Ska bli skönt med lite avkoppling.

Sedan kommer alltså helgen då vi åker. Den 8 november bär det iväg....

Ha det bäst!


Mikkis in action på Talang 2007!



Kommentarer
Postat av: michaela

men uusch hittade du ingen bättre bild:O haha.. Jag kommer sakna dig massvis

2008-10-22 @ 22:47:22
Postat av: Matilda

Jag kommer oxå sakna er :( men jag ska sova hos er på lovet om det går :)

2008-10-22 @ 22:53:34
URL: http://MatildaElizabeth
Postat av: Eva Linder

michael, nu kan vi pussa på våra gosedjur och då känns det bättre. Kommer att sakna dig jättemycket.



Och Matilda, du är min extradotter, du ska självklart sova här. Kramar i massor!

2008-10-23 @ 10:27:41
URL: http://evalinder.blogg.se/
Postat av: Geccod

De ar betydligt mkt varre an mamma. Sov battre inatt da jag somnade innan de flesta.

2008-10-24 @ 19:49:29
Postat av: julia linder

gullit gosedjur<3:)

2008-10-28 @ 20:09:31
URL: http://jullebullens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0