Gott Nytt År!

Idag är det sista dagen på 2010, och snart tar vi farväl av det gamla och in med det nya. För egen del har det varit ett otroligt händelserikt år med flera spännande resor, möten med fantastiska människor och minnen för livet. Men det har också varit ett år som inneburit förändring för hela familjen. Tänker då främst på vår flytt hem till Sverige som bjöd på flera överraskningar och kanske också en och annan tår.  Att komma in i rutinerna här i Sverige var inte helt lätt och kanske har vi inte nått riktigt ända fram ännu.

Men nu kommer ett nytt år och jag ser verkligen fram emot det. Nya tag och nya idéer ska förverkligas och jag känner redan nu att det ska bli riktigt spännande.

Jag hoppas också att alla ni som läser min blogg också får ett riktigt bra 2011 med mycket kärlek och omtanke.

Så till er alla från mig;

Ha ett riktigt Gott Nytt År!




Kommentarer
Postat av: Kim M Kimselius

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År och hoppas vi ses snart igen. Kram Kim

2010-12-31 @ 17:48:29
URL: http://kim-m-kimselius.blogspot.com/
Postat av: Thomas M

Hej Eva

God fortsättning önskar jag dig och hela din familj.

2011-01-03 @ 14:22:26
Postat av: Anonym



Jag ber om ursäkt i förhand för att jag frågar dig detta om du inte gillar detta men endå är jag dum nog och frågar för jag skulle verkligen behöva din hjälp!



Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att göra mig en tjänst, en stor sådan och som tack mot det så får DU EN BILDLÄNK. har förklarat snabbt och enkelt hur man gör här: http://robinhoods.se/2011/may/rosta-fa-en-bildlank.html#comment

Stora kramar och tackar i förhand! - kort och gott ska du rösta på min spelningslista.

2011-05-19 @ 22:36:34
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0