Idag får vi gäster

Nu ska jag snart åka till KLIA, Kuala Lumpur International Airport och hämta våra gäster. De är säkert väldigt trötta för de startade sin resa i söndags till London, kom i går till Hong Kong och landar här i Kuala Lumpur idag 12.30. Så de ska få ta det riktigt lugnt när de kommer hit, möjligtvis tar jag med dem på en massage så att all stress försvinner.

Idag blir det bara ett väldigt kort inlägg för att vara mig. Men jag ska fixa lite innan jag tar bilen till flygplatsen. Så vi hörs snart igen.


Här en vy över KL. En stad som inte följer några raka linjer, dessutom
verkar arkitekterna fått fria händer, inget hus är det andra likt. Men det
är just det som är det charmiga.


Kommentarer
Postat av: Kim M Kimselius

Hoppas du får det trevligt med dina gäster. Spännande bild. Kramisar Kim

2010-03-30 @ 08:04:02
URL: http://www.kimselius.se
Postat av: digital transcription

intressant plats, har jag funnit en hel del av nödvändig information


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0