Varldsmote 2011 i Kuala Lumpur

I dag kom da det efterlangtade beskedet att Kuala Lumpur far den stora aran att sta som vard for 2011 ars varldsmote. Riktigt roligt och en fantastisk utmaning. Grattis till oss alla KL Sweor!

Jag och Nasha skrev var ansokan for ett tag sedan, och aven om vi bada kande oss nojda med den sa kunde vi anda inte ropa hej forran beslutet var tagit. De tva sista staderna det stod mellan var Wien och Kuala Lumpur, och nu ar det alltsa klart. Kuala Lumpur far mojlighet att visa sig fran sin basta sida.

Men som sagt, det blir mycket jobb ocksa, och redan pa mandag kommer jag och var nya ordforande satta oss ner och forsoka strukturera ner vad som ska goras och hur vi kommer att lagga upp det har aret som vi har framfor oss. Sedan kommer en grupp att tillsattas med manga riktigt erfarna Sweor. For nagra ar sedan hade man ett regionsmote (Asien) har, och nagra av dessa eldsjalar ar fortfarande kvar.

Annars har jag och Jenny varit pa cooking club idag. Det var gott det, mexikanskt och indiskt.

I morgon ska vi forst pa en lunch, sedan blir det troligtvis bio. Maste lata Jenny fa uppleva att ga pa guldklass.

Sedan aker vi till Genting Highlands pa lordag morgon. Vi ska roa oss ordentligt.

Jag ber om ursakt om det ar svart att lasa utan prickar. Men jag anvander barbar dator fran Malaysia lite da och da nu nar vi har gaster som bor i det rum dar min dator med prickar finns.



I gar var det en artikel om var familj i Folkbladet i Norrkoping. Har kan ni lasa den om Ni vill:

http://www.folkbladet.se/nyheter/norrkoping/artikel.aspx?articleid=5081626






Kommentarer
Postat av: sandra

Hej!



Eftersom många av er där ute ville att jag skulle ha ett frågeinlägg så har jag nu fixat det! Bra va?

Så det är bara fråga på så svarar jag på fredag.

Sedan får du inte heller missa årets hetaste tävling som startar i morgon!

Lycka till!



Ciao Sandra

2010-01-15 @ 02:54:47
URL: http://sandera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0