Våra gäster är deppiga

Idag har vardagen börjat här hos oss i KL, Emelie och Julia fick kliva upp 06.00 för att åka till skolan. Sedan har det var väldigt deppigt på sina håll, våra gäster från Västerhaninge åker nämligen hem i natt, alla utom Jenny som stannar ytterligare en månad.

Och så här sammanfattar Martin Linder 10 år sin vistelse i detta underbara land:

Hej allihopa! (i ett deppigt läge) resan här har varit otroligt rolig.  Först Kl sen Taman Negara,Cameron Highlands,Penang med Georgetown och sist men inte minst men nästan bäst är Pangkor Island. De två bästa är i alla fall Pangkor Island Beach Resort och Penang Georgetown. Men allt har ju så klart varit kul. KL har varit fantastiskt de dagar vi har varit här Petronas Towers,Tv-tornet vad mer kan man säga om KL? Jag kommer verkligen att åka hit flera gånger i mitt liv, så det här var ju inte sista resan för mig såklart.

Så här ser jag ut Martin Linder 10 år struntsamma jag behöverinte dra allt det där. Aja så här ser jag ut: till vänster jag, till höger Emelie.



Nu är det vår tur att tacka för oss.
Vi har haft en fantastisk tid här i detta varma och vänliga land. Tre veckor med ett mycket varierat program - regnskog, storstad, berg och sköna stränder i en härlig kombination. Allt ifrån det enklaste boendet till överdådig prakt och lika spännande har det varit alltihop. Som den badälskande familj vi är ( och med de ynka 8 (!) soltimmarna i november), var kanske ändå Pangkor Island en höjdpunkt.
Men... en sådan nyårsafton som på anrika Eastern&Oriental Hotel kommer vi sannolikt aldrig att få uppleva igen. Och... den nattliga utflykten i djungeln glömmer vi aldrig. "Oh my God, it´s a cow!!!"
Sedan... i Cameron Highlands fick vi uppleva svensk sommar, 20 graders värme och Catrine fick ta på den efterlängtade fleecetröjan.
Vi vill också tacka Team Vilse, ledda av Eva, för de många skratt som laget gav upphov till. Är det förresten någon som ser en silvergrå Proton efter den 11 januari, stoppa den och visa dem vägen!
Tips till kommande gäster: GPS-navigator till en viss bil...

Tusen tack till Eva och Pär, Emelie och Julia, för att ni tog emot oss och gav oss en oförglömlig upplevelse under jul och nyår 2009-2010.

Catrine, Ulf, Jenny. Mathilda och Martin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0