Pangkor Island

Just nu njuter jag och mitt resesallskap av fulla drag. I morse vaknade vi och avnjot en god frukost och begav oss sedan ut pa en snorklingsutflykt. Runt Pangkor Island ar det kanske inte det basta snorklingsvattnen, men vi kunde anda njuta av ett antal fargglada fiskar och vackra korallrev.

Har nu legat och slappat vid havet och poolen, och kanner mig ganska nojd med tillvaron. De ovriga ligger kvar och laser eller sover. Riktigt avkopplande under kokospalmerna. Martin tror jag knappt har haft tid att ligga pa sin solstol, han har varit i och under vattnet precis hela dagen.

Jag skriver utan glasogon, vilken egentligen ar omojligt for mig, sa ha overseende om det blivit nagra bokstaver eller tecken fel. Har ar i alla fall lite bilder sa ni kan se hur bra vi har det.


Frusna svenskar som njuter av varmen.


Somliga blir trotta och tar sig da ewn tupplur, som Jenny har gor.


Strande som tillhor Pangkor Island Beach Resort ar riktigt fin. Den ar
bred, ren och ganska lugn.


Har ligger Ulf och har det skont.

 
Har har jag precis intagit en god middag pa hotellet. I kvall ska vi inte
ata pa hotellet utan vi aker in till Pangkor by och ater pa nagot lokalt
stalle. Bland annat finns en riktigt bra fiskrestaurang modell enklare,
men med skaldjur som smalter i munnen.


Emelie som ocksa fatt i sig lite mat.


Catrine, Martin och Jenny ser nojda ut.


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hej



Vad kul det är när man känner igen sig! Har ni varit på Anchor och ätit?



Här hemma är allt bara bra. Vi har jullov och har massssssssor av snö och det är jätte kallt - 10 varje dag.



Vi har haft en bra jul och nyår. Vi firade julafton här hemma med min mamma, syrra, hennes kille, Thorstens pappa, Anita och Thorstens syster och hennes kille. Nyår firade vi också hemma. Då hade vi LL, Lotta, Petra, Tom och min kompis Carina och hennes son Alexander här. Det var också mkt trevligt och gott!



Sara har nu åkt till farmor och hästarna. Läste just hennes blogg. (Adlers.blogg). Det är tomt utan henne ....



Hälsa alla och ha det så bra.



Kram Birgitta

2010-01-03 @ 19:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0