Mot Pangkor Island

Nu har vi haft ett par underbara dagar i George Town, Penang, och ar precis pa vag till Pangkor Island som ligger cirka tva timmar soderut. Jag har ett tidigare inlagg fran den on, nar vi var dar med familjen Adlers.

Men forst ska vi annu en gang fa njuta av den otroligt stora frukostbuff'en (skriver pa Julias dator och hittar inte alla knappar) Efter frukost sa packar vi in oss i vara bilar, jag kor en bil och Par kor en annan lite storre. Det trista ar att i den bil Par kor har luftkonditioneringen gatt sonder i. Den ar hyrd av Europcar, och nar vi ringde for att klaga sa trodde vi ocksa att det fanns en Europcar har i George Town som anda ar en sa pass stor stad med massor av turister. Nu verkar det som om de stackarna som sitter i den bilen far fortsatta lida av den fruktansvarda hetta som redan efter nagra minuter blommar ut. 

Val i Pangkor ska vi bada, snorkla och bara njuta. Det nya aret har borjat mycket bra.

Fler bilder kommer senare, har packat ner sladdar och kamera.

God fortsattning pa Er alla!



Nu lamnar vi detta otroligt fina hotell for att aka till


nasta paradis och njuta av sol, bad och snorkling. 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Härligt, härligt :). God fortsättning på er och kram från Norrköping där det imorgon blir långfärdsskridskor på Bråviken.

2010-01-02 @ 21:01:47
Postat av: Lena

Det ser härligt ut. Någon gång i framtiden, när vi har fått allt på plats, ska vi väl ta oss upp till Geroge Town. Är lite nyfiken på den staden.

2010-01-04 @ 11:22:10
URL: http://lena.nerdlabs.org/blog
Postat av: Asnawi Ali

Hej Eva Linder!



Jag är i Örebro och vill skicka dig email men Jag vet inte din email. Min email:[email protected]



Mvh,



Asnawi Ali

2010-01-10 @ 14:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0