Genting Highlands

Har aldrig varit dar, och har hort valdigt blandade asikter om denna nojesplats Genting Highlands en timmes resa upp i bergen. Vi ska nu bara ata fruktost och packa ihop oss. Jag lovar att skriva och beratta vad jag tyckte.

Igar foljde Jenny med mig pa en intervju for tidningen Snofida. Vi traffade en mycket intressant dam som valt att bosatta sig har i Kuala Lumpur efter sin pensionering. Hennes yrkesverksamma liv inom saval FN som UD har kretsats av spannande resor och handelser. Vi hade en otroligt intressant intervjulunch pa restaurang Chinoz i KLCC som varade i fyra timmar. Och hur i hela friden ska jag nu fa ner detta pa endast en sida?

Senare pa kvallen var jag, Par, Julia och Jenny pa bio, guldklass saklart! Vi sag AVATAR, filmen med den nya moderna animeringstekniken. Handlingen var ganska given redan fran borjan, men tekniken och miljoerna som de fatt fram genom tekniken var storslagna. Jag ar glad att jag gick pa den, for ensam hade jag inte kommit pa att ga pa den har filmen.

Nej, nu ska jag ata frukost och packa tillsammans med de andra.


Sa har ser det ut i Genting Highlands. Det stora nojesomradet uppe
i bergen. Vi kommer att ta med en troja, vilket vi annars aldrig behover
har hemma i KL eller inte pa nagon annan plats i Malaysia. Har kan det
ibland bara vara runt 15 grader pa kvallen. Den fargglada byggnaden
till hoger ar vart hotell.


Kommentarer
Postat av: Marita

Nämen oj,"bara" 15 grader =)

Jag som tyckte det var VARMT här igår med +2 ett tag!!!

Häftigt ser det ut iaf.

Hoppas ni haft det toppen!

Kram M.

2010-01-16 @ 10:28:17
Postat av: Geccod

Avatar vad grymt bra! Såg ni den i 3D?



Ser ut som ett rätt kul ställe, ser fram emot att höra mer om det. :-)

2010-01-16 @ 11:04:34
URL: http://Geccod.wordpress.com
Postat av: Lotta

Oj, ser häftigt ut! Vågar du åka karusellerna, Eva?! Kramkram :)

2010-01-19 @ 11:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0