Sjuk

Jag lovar att jag ska skriva ett inlagg om hur vi hade det i Yogyakarta i morgon. Just nu kan jag knappt sitta uppratt, feber och vark i hela kroppen. Inte roligt, men jag forstod att jag skulle bli riktigt dalig eftersom jag helt enkelt struntade i att ta hand om mig unde resan i Indonesien, utan vandrade runt bland tempel och batikbutiker med febernedsattande medicin i flera dagar. Inte bra.

Emelie var dalig innan resan, jag blev dalig dar och idag efter skolan sackade Julia ihop med 39 grader. Par verkar ha klarat sig bra och akte nu pa eftermiddagen till Singapore. Han kommer hem i morgon kvall.


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Usch då, krya på dig nu!

2010-02-18 @ 22:43:38
URL: http://stenvreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0