Tisdag och fortfarande helg!

Nu ska vi snart packa ihop oss för att åka till Sunway Lagoon, en park full med överraskningar. Jag har aldrig själv varit där, men de övriga i familjen har naturligtvis varit där förrut. Sunway Lagoon är uppdelad i flera olika parker eller hur man nu ska säga. Det finns en extrem park, ett nöjesfält, en vild park och en skräckpark. Och vad jag har hört så ska det finnas en strand med solstolar där jag ska bänka mig med något läskande.

Parken som har funnits sedan 1993 är ett mycket populärt tillhåll för lekfulla föräldrar och barn.

I går var vi till Desa Sri Hartamas som ligger ganska nära där vi bor. Julia var på manikyr och pedikyr, Emelie var först på konstutställningar och sedan tog hon wash and blow, Pär och jag klippte oss. Att gå och klippa sig här i Malaysia är som jag tidigare sagt en helhetsupplevelse. Så avkopplande.

Bäst att utnyttja den här dagen för i morgon är vardagen här igen. Tjingeling!


Hit ska vi idag, verkar stort


och med en konstgjord strand!?


oj, oj, oj,


Kalle och Martin, hit åker vi när ni kommer, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0