Selamat pagi!

Ibland blir jag lite trött på mig själv, för oavsett hur länge jag varit uppe så vaknar jag samma tid varje morgon. I går halvlåg jag framför TV:n till säkert 02.00 och ändå så vaknar jag strax efter 06.00. Nu kommer jag att bli dötrött senare på eftermiddagen. Alla andra sover och det vill faktiskt jag också göra. Kanske ett tecken på att jag börjar bli gammal.

En sak som är positiv är att jag idag faktiskt mår väldigt bra. Medicinen har givit resultat, ingen värk längre, känns väldgt skönt.

I går eftermiddag var jag på ett väldigt bra och effektivt möte med Anna som är ordförande i Swea Kuala Lumpur och Nascha, en svenska som bott här i över 20 år och som har ett företag som jobbar med resor och konferenser. Jag kan inte berätta så mycket om innehållet ännu, för inget är spikat, men allt kändes väldigt bra.

Pär kom också hem från Tokyo igår, och det första vi gjorde var att än en gång titta på Emelies bilder från Taman Negara, och hennes djungelvecka.

I dag ska vi åka in till det stora datakomplexet inne i KL, Julia ska ha ett elektroniskt lexikon. Har letat på väldigt många ställen, men ingen verkar ha med svenska och engelska. Det finns på massor med språk, även de lite mindre, och nu verkar det som om Pär fått nys på en affär som har det. Hoppas. Dessa översättningsmaskiner är det väldigt många barn som har på de internationella skolorna, och Julia har tjatat att hon också behöver en sådan.

Och till sist önskar jag mina älskade vänner James och Pernilla all lycka idag!


"I love you and you love me"










Kommentarer
Postat av: RESESNACK.

djungelvecka lät ju kanonroligt. och elektroniskt lexikon? det har jag faktiskt aldrig hört talas om :)



hoppas allt är bra med dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0