Jag fegade precis nu

Sitter just nu i den oppna och helt fantastiska lobbyn pa vart hotell, Mutiara Beach Resort pa Langkawi. Vi bor i tva bungalowliknande stugor, jag och Par i en och Emelie och Julia i en annan. De ar lite luggslitna, men valdigt charmiga, med en helt fantastisk omgivning. Vi bor bara nagra steg fran stranden och till grannar har vi forutom manniksor fran nar och fjarran bade apor, odlor och varaner.

Idag har vi badat och solat pa den harliga stranden, de ovriga har aven varit ute med trampbatar och som avslutning tog vi ett dopp i poolen. Det roliga ar att mitt i poolen pa en sadan dar fin o man dekorerat med palmer och blommor bor en stor Varan. Upptackte den nu pa eftermiddagen och blev livradd, men personalen berattade att den bor dar. Och nar vi sedan tittade pa den sa sag den sa hemtam och cool ut.

Nu kommer jag nog att fa sitta har ett tag. For jag fegade ut. De andra har gatt ivag till kabinbanan och ska aka upp for att se hela Langkawi. Jag ar ju sa himla hojdradd och hatar mig sjalv for det. Men i stallet for att forstora for de andra sa kan jag lika garna vara kvar har. Ska ta en liten drink och sedan nagon behandling, kanske massage eller harbehandling. Vi far se.

I alla fall sa har vi det sa skont. Pa mandag ska vi ut pa havet till en korallo och snorkla, tydligen en bra bit harifran, 19 distans.

Nar jag tittar ut i lobbyn som ar valdigt stor sa ar det smyckat med lyktor, mandarintrad och massor av roda gardiner. Ett stort trad ar fyllt med kuvert, roda saklart. I morgon ar det hojdpunkten nar Kineserna firar nyar, vi gar in i Oxens ar!

Ha det bra alla, och hoppas att ni kan lasa, sjalv kunde jag knappt skriva pa den har datorn. Vi hors snart igen, forhoppningsvis med bilder ocksa.

Kommentarer
Postat av: LOST BLOGGEN

Kul att höra att ni har det bra. Häftigt med alla de vilda djuren. ^^

2009-01-24 @ 10:18:23
URL: http://lostnews.blogg.se/
Postat av: pelle

HAHA, jag vill inte höra! LALALALALA!



Nä, men jag blir lite avundsjuk ;) Pyttlite.

2009-01-24 @ 14:01:29
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: ullis

Hej. Kul att ni gillade det. jag verkligen älskade stället. och verkligen enkelt att ta sig till olika ställen i malaysia OCH billigt. Jag saknar er så mkt här hemma och jag är nog inte ensam. längtar tills vi ses igen. tusen kramar

2009-01-24 @ 22:36:34
URL: http://ullisblomman.blogg.se/
Postat av: elisabet

Jag förstår dig är också höjdrädd tyvärr så det andra tycker är vackert och underbart gör mig panikslagen. Gud så gulligt med en varan i poolen, klappa den lite från mig! Hoppas semestern är fantastisk!

2009-01-25 @ 19:54:19
URL: http://stenvreten.blogg.se/
Postat av: Lotta

Låter som ni har det toppenbra! Njut... Kramar från en avundsjuk vän i Sverige (skratt)

2009-01-25 @ 23:55:32
Postat av: Bitte

Hej där nere- Nu när du är tillbaka får du berätta mer om Langkawi.Vi ser gärna lite bilder därifrån.

Vi som jobbar här i mörkret ser gärna era härliga soliga bilder.Det känns som evighet sedan vi kom hem men det är faktiskt inte mer än 12 dagar sedan!

Kram till er alla

Bitte Micke

2009-01-28 @ 22:03:35
Postat av: Bitte

Hej där nere- Nu när du är tillbaka får du berätta mer om Langkawi.Vi ser gärna lite bilder därifrån.

Vi som jobbar här i mörkret ser gärna era härliga soliga bilder.Det känns som evighet sedan vi kom hem men det är faktiskt inte mer än 12 dagar sedan!

Kram till er alla

Bitte Micke

2009-01-28 @ 22:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0