Endast Eva ar vaken

Vi ar da sannerligen inte lika morgonpigga i min familj. Jag vaknar alltid flera timmar fore de ovriga och det ar sa trist att bara sitta och vanta pa att de andra ocksa ska vakna. Och dessutom blir jag fruktansvart hungrig efter ett tag. Och nar jag blir hungrig, ja da blir jag inte langre trevlig. Men jag hoppas att de snart ska vakna, sa att vi kan ga ner och ata frukost.

Vi befinner oss nu i ett kvarter i Singapore som heter Bencooler, ganska centralt och hotellet vi bor pa ar litet. Idag ska vi borja med att ga ner till SingaporeFlyer som ar varldens storsta. Jag ska sjalv inte aka, men de ovriga ser fram emot det, eftersom den var avstangd sist vi var dar. Sedan bli det lite vandring langs Singapore river och forhoppningsvis ocksa en god lunch och en annu godare middag.

I morgon ska vi aka over till Sentosa Island och dar ska vi simma med delifiner. Ska bli riktigt haftigt. Men den har gangen tanker jag inte ta linbanan over. Jag tar taget, oavsett vad de andra gor.

Hoppas att ni kunnat lasa, tangentbordet saknar prickar.


Singapore Flyer som ar enormt. Emelie, Julia och Par har akt detta i London,
men den har ska vara nagra meter hogre. Haftigt, men inget for mig som
ar den mest hojdradda som finns.


Sa har sitter man nar man aker, borde ga...men nej, jag klarar det inte;)


Kommentarer
Postat av: Catrine Linder

Snart får du sällskap vid frukosten. Morgonen är bäst!!!!

2009-08-30 @ 09:33:20
Postat av: Elisabet

Vad det låter som ni ha det härligt, men det där pariserhjulet tror jag inte ens vilda hästar skulle kunna få in mig i!

2009-08-30 @ 19:53:10
URL: http://stenvreten.blogg.se/
Postat av: pelle

Åh fasiken, delfiner?! NU blev jag avundsjuk. Av alla saker ni är med om så måste delfinsimning vara det grymmaste. Ta många kort!

2009-08-31 @ 15:44:26
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Elisabet

Är ni kvar fortfarande? Härligt!

2009-09-01 @ 09:56:10
URL: http://stenvreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0