Nej, nu jäklar....

... måste jag gå ut i friska luften i morgon. I två dagar har jag bara suttit vid datorn och i telefon. Visserligen har jag jobbat på ganska bra och fått en hel del gjort. Men, jag mår inte bra, huvudet dunkar, ögonen blöder och axlarna är riktigt stela.  

I morgon får det bli en långpromenad, sedan ska jag städa här hemma. Det lustiga är att jag verkligen kan få till det här hemma, tidningar överallt, likaså kläder. Jag tvättar, men orkar inte alltid hänga in det samma dag, det blir gärna liggande några dagara extra. Jag försöker också samla ihop alla tidningar, men av någon konstig anledning kan jag under en dag läsa flera tidningar av olika slag, och de blir liksom kvar där jag läste dem, så det ligger magasin och facktidningar över hela huset.

Ikväll har jag tittat på Idol och Heroes. Håller med de flesta om att nya juryn är betydligt mer proffsig än den förra. Man behöver verkligen inte vara elak för att dissa folk, man kan göra det med glimten i ögat.

Pär ringde från Sydafrika, där han är på möten i Johannesburg, och berättade att flyttfirman kommer tidigare. Redan nästa vecka. Så nu gäller det att vara strukturerad.

Nu är jag så trött så att jag måste hoppa i säng på en gång.

Här nere några bilder som Moa på cirkusen tagit, älskar dom:)


Stilstudie av min Emelie och hennes partner Mathilda...


synd att de bara fick en säsong tillsammans...


för jag gillade verkligen det här cirkusnumret!





Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag älskade det här nummret, det var bäst i hela föreställningen tycker jag.. Nu får jag köra själv. kan bli bra det också ;) Puss

2008-09-27 @ 17:03:36
URL: http://MatildaElizabeth
Postat av: elisabet

Vilka proffs, ser rätt avancerat ut!

2008-09-30 @ 14:42:08
URL: http://stenvreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0