Jamtland nästa...

Idag klockan ett åker jag och Emelie till Östersund, eller Frösön för att vara exakt. Vi ska upp på en blixtvisit och fira en farbror, Bo,  som fyller 70 år. Vi ska även fira Olle, min systerson som fyller nio hela år.

Julia ville inte följa med, eftersom hon var bjuden på ett kalas till Sigrid. Och det här med kalas är viktigt för henne nu när vi snart ska flytta. Sigrid, förresten, hon är född i Honkong när hennes föräldrar bodde där på samma sätt som vi nu ska bo i Kuala Lumpur. Och det allra roligaste är att när Sigrid och hennes familj fick redan på att vi skulle flytta, ja då kom det fram att hennes pappa som bor och jobbar i i London har en lägenhet i Kuala  Lumpur.

Så Julia, ska idag gå hem till sin "andra familj" här i Norrköping, nämligen Cidh-Juarez. Sedan kommer Pär och hämtar vid sex-sju tiden. På söndag efter kalaset ska Pernilla hämta också, för Pär flyger till KL redan på eftermiddagen. Jag är så oerhört glad att jag har Pernilla och hela hennes familj, dom är underbara:)

Ja, geccod.blogg.se, är ju min bloggkompis också, och det är sonen i familjen.


Jag och Emelie uppe i Åre.(Har ju lite vintertema just nu på bilderna)

Så nu ska jag skjutsa Julia till skolan, sedan packa en liten väska, ner på stan snabbt och sedan iväg till station.
Kanske kommer jag att skriva i helgen, kanske inte.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hoppas helgen blir kanon. kramar

2008-09-07 @ 18:18:25
URL: http://ullisblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0