Flyttgubbarna kommer

Nu har vi gått igenom rum för rum för att kunna meddela flyttgubbarna som kommer i morgon bitti hur allt ska gå till. Ja, de ska alltså inte packa ihop i morgon utan enbart få en bild av vad som ska tas med och vad som ska magasineras. Men det var inte så där himla kul att gå runt och peka ut, eftersom vi hade lite olika uppfattningar om vad som skulle med och vad som skulle vara hemma. Min kära man som varit så många gånger i Kuala Lumpur verkar inte ha märkt av värmen och att det är till tropikerna vi ska flytta. Han var så envis när han sa att vi ska ta med oss skidutrustning och våra stora ryggsäckar.  Han menar att vi måste ha skidorna i beredskap om längtan efter snö och skidbackar blir för svår:)

Jag längtar till helgen för då ska jag och Emelie åka upp till Östersund. Ska bli roligt, för det blir nog sista gången innan flytten. Däruppe ska vi träffa hela släkten på pappas sida, min farbror fyller nämligen 70 år och det ska ju firas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0