Min kollega...

Idag skulle jag och Marcus på ett möte på kårhuset, vi åkte dit och vi hade ganska gott om tid. Trodde vi, men efter bara några minuter så upptäckte vi att vi var i fel stad och då hade den som vi trodde så väl tilltagna tiden bytts ut mot en rejäl försening. Ja, så kan det gå ibland. Det trista var att nu fick Marcus åka själv på mötet, för att jag skulle inte hinna till ett annat möte en timme senare. Men jag vet ju att Marcus är den bästa att sitta med kunder och planera event.

Marcus, det är Mr Mac, magiker, illusionist och trollkarl. Vi har jobbat ganska mycket ihop de senaste åren med olika event här i Norrköping, men även på andra ställen runt om i Sverige och världen. Det roliga med Marcus och mig är att han är en ung kreativ varelse på 23 år, och jag är en old grand lady på 46. Men vi samarbetar så himla bra, och nästan alltid så har resultatet av det vi gjort blivit bra. Självklart har vi stött på både hinder och problem, men inget har varit svårare än att det gått att lösa. Nämnas bör ju att vi har oerhört duktiga människor runt omkring också.

Båda älskar det här med underhållning, glitter och glamour. Båda har lite halvgalna idéer så ingen av oss reagerar nämnvärt när den andra kan förslå det mest hisnande.

Det roliga med Marcus är att han för ett par år sedan varit i Singapore och åkt runt och uppträtt. Han åkte dit med en dansk dirigent och de uppträdde på såväl konserthus som sjukhus för barn. Så nu ska vi ju självklart undersöka möjligheten om att göra en repris på detta, och då utöka till Malaysia och Kuala Lumpur.... det ni:)

Gå gärna in och titta på hans hemsida: 
http://www.mrmac.se/




                                                                                                                            

Kommentarer
Postat av: ullis

bra tilltagen ålder på Mac, han är ju bara 21 =P

kommer saknar dig så mkt. saknar marcus med, han är ju alltid upptagen, inte ens tid att slänga en kägla ibland! =/

kramar

2008-09-18 @ 18:47:56
URL: http://ullisblomman.blogg.se/
Postat av: julia.

jaa, roligt att du är med en så ung man!!!!!!!!!!!!!!!

2008-09-20 @ 21:09:15
Postat av: marie

Härlig blogg du har. Ja efter turen i Karlstad idag har jag skickat lite bilder till dig. Eva med "krattan" i håret och nästan i trans vill vi se, förutom alla artister så klart. /Kram

2008-09-20 @ 21:21:59
Postat av: Eva Linder

Svar Marie: Japp, jag ska visa bilderna från Karlstad. Vilken rolig resa, som alltid med cirkusen. Kram:)

2008-09-21 @ 10:20:00
URL: http://evalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0