I väntan på Mr Mac...

Sitter och väntar på att Mr Mac ska komma förbi, vi ska ha ett litet möte. Mr Mac det är han som har bannern här bredvid, jag har skrivit om honom tidigare. Marcus Mr Mac Bertilsson, magiker, illusionist och trollkarl.

Vi har under den sista tiden planerat cirkusens stora 30-årsjubileum nästa år.
Och vi har tillsammans kommit fram till fantastiska "happenings" under året. Och det känns redan nu som om det kommer att bli ett av de absolut bästa åren. Innan jag går in närmare på vad som ska hända här i bloggen, måste lite papper vara signade först. Och det blir naturligtvis Marcus som får åka land och rike runt för att besöka alla samarbetspartners.

Eftersom Marcus åker till Holland nästa vecka, på ett möte med flertalet europeiska cirkusar så tänkte vi att vi tar ett snabbt möte nu, för sedan kommer vi knappt att ha tid. Det är ju nästan bara tre veckor tills dess att jag sitter på planet.

Men det vi främst ska prata om nu är hans turné i Sydostasien. Jag har berättat tidigare att Marcus varit i Singapore på turné tillsammans med en dansk dirigent, vilket blev succé. Nu har han pratat med sin kontakt i Singapore och berättat att jag, hans Manager flyttar till Kuala Lumpur. Så vi ska nog försöka få till en turné både i Kuala Lumpur och Singapore.

Så vi ska gå igenom lite grovplanering på hur vi ska lägga upp det hela.

Sedan ska vi också gå igenom vad vi ska säga på årsmötet nu på söndag när det gäller 30 årsjubileumet. Alla måste vara med på tåget, det blir roligare då.

Vi hörs snart!


Ganska gammal bild på mina tjejer...

Kommentarer
Postat av: lena

Vilket härligt liv du lever, älskar när det är fart och fläkt:)Förstår att allt måste vara klart innan du släpper vissa saker i bloggen.Fina tjejer på bilden:)Tack för inbjudan till tältet när ni kommer hem:Ha det bäst, kram lena.

2008-10-15 @ 15:45:21
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: lena

Vet inte hur fort jag vill att det ska bli sommar så jag får komma och titta, ska bli en upplevelse:)Klart vi måste hålla kontakten, kramar lena.

2008-10-15 @ 16:40:50
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Geccod

SV: Jo, tack. Jag var själv nöjd med den.. Håller med om att det är rätt strikt.

2008-10-16 @ 07:15:18
URL: http://geccod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0