Hemma i Kuala Lumpur!

Nu ar vi antligen framme i Malaysia och Kuala Lumpur. Vi har bott pa Hotell de forsta fyra natterna, men fran och med i kvall ska vi bo i nya vaningen, och det kanns underbart, trots alla flyttlador. Men det ska nog ga ganska snabbt att fa allt pa plats.

Har i KL ar det valdigt varmt, svetten rinner hela dagarna. Men vad gor det nar vi hela tiden har nara till poolen.

Hittlills har vi fixat med alla praktiska detaljer och jag kan saga att det mesta tar langre tid an vad man skulle onska. Bland annat sa far vi inte Internet inkopplat forran nasta vecka, vilket ar trist. Sa detta ar bara ett litet snabbt inlagg for att tala om att allt ar bra med oss, dock utan prickar over vara svenska bokstaver. Men sa fort jag kopplat in var egen sa har jag aven med dessa prickar.

Allt ar faktiskt annu battre an vad jag trodde innan.

Sa alla ni dar hemma, ha det bra, sa hors vi snart igen!

Pa aterseende!


Kommentarer
Postat av: Nitania

Hejsan! Ett tips till dig! Skynda skynda! EN RIKTIG DRÖMVINST! Bestäm själv vad du vill vinna i din goodiebag, till ett värde av 1200 kronor. Tävla hos Nitania: http://nitania.blogg.se/2008/november/vinn-hos-mig-en-dromgoodiebag-packa-i-vad-d.html Du kan tävla fram tills imorgon bitti, så skynda dig!

2008-11-13 @ 13:20:53
URL: http://nitania.blogg.se/
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):)

2008-11-13 @ 13:23:18
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: malinm

sådan mysig header =)

2008-11-13 @ 13:23:32
URL: http://malinm.se
Postat av: Geccod

Har sett fram emot det här inlägget. Kul att höra att allting är bra med er! :D

2008-11-13 @ 16:05:07
URL: http://geccod.blogg.se/
Postat av: Lotta S

Härligt att få ett livstecken från er från andra sidan. Stor KRAM :)/Lotta S

2008-11-13 @ 18:24:17
Postat av: Ulf och Catrine

Skönt att läsa att ni är på plats. Det låter inte jättejobbigt med värmen och poolen, precis... Ta en sväng till IKEA om ni saknar köttbullarna. Vi hörs!

Ulf o Catrine

2008-11-13 @ 22:53:05
Postat av: michaela

Bra att ni är okej:) Haha hatar när inte å,ä och ö finns på tangentbordet. På tal om utländska tangentbord, hur fan ser ett japanskt eller kinesiskt tangentbord ut? Massor pussar till hela familjen<3

2008-11-14 @ 12:13:05
Postat av: ullis

OJJ så jag ahr väntat på detta inlägg..

hoppas ni kommer iordning snabbt. saknar er redan puss

2008-11-14 @ 15:30:45
URL: http://ullisblomman.blogg.se/
Postat av: Mac

Hallo Eva,



Suveränt att höra hur bra allt känns och jag är säker på att allt bara blir än bättre. Aleksander har avlöst Dig på sekunden, så jag ser verkligen fram emot utveckligen av dessa tankar.

Jag antar för övrigt att det är Din nya e-post som gäller, så jag hör av mig den vägen snart igen!



Ha det gott och hälsa hela familjen!



Kram Marcus

2008-11-14 @ 20:04:19
Postat av: Anki

Hallå där i den exotiska världen! Har kollat och väntat varenda dag sedan ni for. Hörde genom Pillan att allt gått bra, men man vill ju höra storyn från dina egna läppar (fingrar???)

Ha det underbart alla fyra!

2008-11-14 @ 20:06:29
Postat av: Matilda

saknar er, <3

2008-11-14 @ 21:42:26
URL: http://MatildaElizabeth
Postat av: Anonym

2008-11-15 @ 16:11:41
Postat av: marie

Hej!

Skönt att höra att allt är bra med er. Låter skönt med värme och sol. Ha det bra vi hörs. Kram!!

2008-11-15 @ 16:15:58
Postat av: lovisa

Skönt att ni trivs :) Ni ska nog få ordning på allt snart ska du se... Jag ska hålla utkik efter uppdateringar i din blogg. Släng gärna iväg ett mail om ur ni har det också när du har tid (när allt är iordning och så). För övrigt var jag och tränade rep för första gången idag... HERRE GUD jag trodde aldrig att jag skulle tappa såhär mycket muskler. Jag orkar knappt hålla i en penna för tillfället ;) haha. Men det var riktigt kul att köra igen.. Kram Lovisa

2008-11-15 @ 16:47:18
URL: http://lovisastjarnan.blogg.se/
Postat av: Aleksander Savic´

Hej Eva med familjen!

lite overkligt att tänka att du är där och jag här med tanke på att det inte var så länge sedan du, jag och Marcus hade utvecklande samtal på Grand Hotell i Norrköping.. Vi, Marcus och jag kommer att utveckla våra tankar till en mer praktisk modell i projektform. Du finns hos oss. Marcus och jag ska träffas den 26/11 på IKEA i Linköping , ett mer neutralt ställe som manar till kreativt tänkande. Vi återkommer till dig sedan om allting. Pussar och kramar till hela familjen. Din vän Aleksander

2008-11-15 @ 20:15:41
Postat av: Lina Näslund

Hej!

Så skönt att höra att allt gått bra! Man utgår från det, men som vi vet så är det ju inte alltid så. Ok - saknar du internet så är du förlåten för att du inte skrivit direkt ... som du ser gick vi alla och tänkte på er, och ville veta om allt nu var så fantastiskt! Här har det varit kallt några dagar, men idag är det 9 grader, så nu står löparskorna vid dörren och väntar!



Kramar Lina

2008-11-16 @ 11:09:47
Postat av: linda

mmm varmt o gott, det låter härligt! om det ändå känns jobbigt så tänk på vad vi ska frysa i gällivare ;)

2008-11-16 @ 14:21:08
URL: http://www.pyromaniart.com
Postat av: Jeanette

Hej Eva!!

Gud så skönt att det har gått bra.Har kollat bloggen varje dag efter ett livstecken.Här är det kallt och ruggigt.Ser fram emot mycke information om landet och alla där.

Kram från Systra di Jeanette

2008-11-17 @ 13:21:58
Postat av: lena

Vad härligt att höra att allt är okej:)

Jag är inte nå avis hehe!!

Ha det så fint vännen, kram lena.

2008-11-18 @ 15:00:31
URL: http://lenahellstromblogg.se
Postat av: malinm

åh vad härligt, hur länge ska du vara där? =)

2008-11-20 @ 10:16:33
URL: http://malinm.se
Postat av: Pernilla

Hallå där mina kära vänner! Hmm, invigd säng....inga detaljer, tack! :-)

Snälla, skicka e-mail adresser och telefonnummer!

Lots of Kisses,

Pernilla

2008-11-20 @ 12:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0