En härligt skön helg

Helkroppsmassage, trerätters middag, dans och delfinshow har gjort helgen fulländad. Om jag ska rangordna allt så var massagen det allra bästa. Jag blev väldigt avslappnad, men ska jag vara ärlig så låg jag de första tio minuterna och funderade över mina tånaglar, hur blek jag var och annat fåfängt. Det är väl konstigt att sådana tankar kommer upp när man verkligen ska försöka koppla bort allt och bara ha det skönt. Typiskt mig. Men jag somnade efter tjugo minuter och sov riktigt skönt i trettio minuter.

Jo, vi var alltså i Kolmården och bodde på Vildmarkshotellet i helgen. Vi firade svärmor som den 20 november fyller 80 år. Då är ju inte vi hemma, så hela familjen passade på att fira ordentligt. Och familjen det är vi alla fyra, samt den andra familjen Linder i Västerhaninge, Uffe, Catrine, Mathilda och Martin. Jenny är ju som Ni vet i Brasilien, så henne hoppas vi att vi får träffa i KL nästa gång. Men vi alla hade det riktigt mysigt på alla sätt. Martin njöt nog mst av alla, han vill nu fira sin tio-årsdag där bland tigrar och barndisco.

Här hemma är det verkligen upp och ner. Jag har sagt det i bloggen några gånger nu, men det accelererar verkligen. Nu har vi resväskor och ryggsäckar fulla med kläder och annat på golven. Allt som vi ska ha med oss på lördag måste vara färdigpackat senast tisdag kväll.

På onsdag morgon kommer flyttfirman igen och tömmer hela huset för magasinering. På torsdag kommer städfirman och gör en flyttstädning. Sedan får vi ta in på hotell de sista nätterna.

Allt har gått så oerhört fort, verkligen sprinttempo. För varje dag är det nya vänner och släktingar som man ska säga "på återseende" till. Och det är inte så kul, för jag tycker verkligen inte om att ta avsked. Det är så sorgligt och det formas alltid en klump i halsen på mig.

Ha det bra så hörs vi snart igen!

Kommentarer
Postat av: Emem

Hej! Vill du ha gratis biobiljetter, eller presentkort som du får fördela som du vill? Registrera dig på den här länken: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=84960



Förutom att du tjänar på det så gör du mig en tjänst, eftersom jag är med i en tävling på sidan.



Tack :)

2008-11-03 @ 09:23:37
URL: http://www.metrobloggen.se/emem
Postat av: lena

Vilken härlig helg:)

Förstår att det är lite kaos hos er nu inför flytten.Mycket att tänka på.

Men ni kommer att få det så...bra.

Ha det fint, kram lena.

2008-11-03 @ 16:35:42
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Aleksander Savic´

Hej Eva!

När du har slutat titta på tånaglarna kan du väl slå en signal. He he he. Gläder mig åt dina positiva upplevelser. Det är skönt att bli ompysslad. Har vi tid att träffas du, Markus och jag?

Det räcker om vi träffas en timme

Kram till hela familjen

Aleksander

2008-11-04 @ 09:42:21
Postat av: linda

Tack för senast!

Lycka till med allt! Jag kommer följa dig här på bloggen :)

2008-11-04 @ 17:22:03
URL: http://www.pyromaniart.com
Postat av: Matilda

Åhh, jag vill hinna träffa er ju innan ni åker :o :(

2008-11-04 @ 20:12:53
URL: http://MatildaElizabeth
Postat av: Jenny

Jag kan inte fatta att ni aker nu! kommer ihag när vi satt och snackade om Malaysia i somras och allt känndes sa langt borta.

Tänker pa er allihopa nu när ni aker iväg. Lycka till i förändringens tid! Njut :)

Miljoner kramar

2008-11-04 @ 22:46:02
URL: http://www.jennyinbrazil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0